Inget fredagsmys här inte..

Det blev inte för mycket fredagsmys här idag inte. Isolde min lilla snäcka är redan trött och ligger för att sova. Men det är helt okej och förståeligt, hon somnade ju inte förän tio i elva igår eftersom vi var på student och sen vaknade hon innan åtta i morse och har inte sovit någon middag idag. Jag ska spendera min kväll med att påbörja mina sommarstudier. Ska faktiskt bli väldigt spännande att se hur det funkar att läsa helt på distans, har ju bara läst halvtid på distans innan men det tyckte jag funkade bra. Till och med bättre än att gå i klass många gånger. Men jag är helt övertygad om att detta med kommer att gå bra.

Letar tatuerare för att boka tid till nästa vecka om det finns några tider, hoppas att jag har turen på min sida.
Nån som vet någon bra att rekomendera?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har varit hos constanarttatto i karlskrona 3 ggr och är supernöjd:) Billig är han också.

2009-06-14 @ 11:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0