Midsommarafton..

Först och främst vill jag börja med att säga Grattis till min älskade syster som idag blir 24 år :) Grattis Fia!

Dagen började med att Isolde vaknade och hade ont i halsen :( Stackars lillan, Vi sov till 8.20 och när vi vaknade var hon piggare. Ringde Fia och frågade om vi fick komma en stund ändå och det var okej. Ringde sjukvårdsrådgivningen och dom sa att dom inte kunde ta in henne förän om några dagar för proverna skulle ändå inte ge något resultat så här första dagen. Under dagens lopp har jag istället märkt av mer och mer att det faktiskt utvecklats till en förkylning så det är nog bara det, förhoppningsvis. Vi åt i Brinkamåla och vid halv sju så passade vi på att åka hem när ändå Eva och Kenneth skulle köra. Så idag har vi haft ett väldigt kort men trevligt midsommarfirande.

Imorgon ska vi passa Oliver :) Det ska bli så mysigt, om vi ska vara här hemma ska han även sova här. ohh va härligt och inte nog med det så är han ju en av världens goaste barn. Tant-Madde kommer fixa detta galant.

Har plockat undan här hemma, nattat om lillan och nu ska jag återgå till M ;-) Fint detta..

Kommentarer
Postat av: Frida

Du vi litar på dig till 100%! Finns ingen som har så bra hand om barn som dig, Isolde ska vara stolt :)

2009-06-20 @ 22:38:52
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0