Sommar!? Naeh..

Jag är velig, jag vet. Men saken är den att metrobloggen funkar ju i princip ALDRIG när jag har tid över för att sitta där. Så nej nu byter jag. Jag orkar inte med sådant. Punkt.

Min lilla tjej hon är på dagis fram till 12, det betyder alltså att jag har 3 timmar ganska precis för att färdigställa mitt arbete. Det kommer nog att funka och förhoppningsvis med god marginal. Efter det bär det av in till stan där min lilla tjej ska till tandläkaren. Jag bereder mej på tårar och stängd mun. Även att min dotter är jätteduktig så tycker hon INTE om när främmande människor pillar på henne och då spelar det ingen roll om det är en barndoktor med erfarenhet av barn eller om det är någon annan. Jag tycker det är väldigt bra till viss del.

Plugga var det ja, håller på att skriva ett arbete om demens, spännande vill jag säga med tanke på att jag faktiskt ska jobba med dementa i sommar. Jag har redan fått mycket mer kunskap än vad jag hade innan och känner mej mer taggad än någonsin att få jobba med dessa männsikorna. Vem vet, kanske visar detta sig vara mitt kall nu när jag har fått ge upp mina drömmar om hemtjänsten. Hemtjänsten var verkligen kanon, jag hatar att sitta stilla och det gör man verkligen inte där. På vissa boenden kan det vara så mycket dötid att man somnar nästan så jag hoppas verkligen och tror med för den delen att det är mer action på ett demensboende.

Var på utflykt igår med klassen, vi hade verkligen tur med vädret. Isolde var självklart med. Cecilia och Lisa hade också sina kids med sej och det klickade direkt mellan dessa 3. Isolde hon blev störtförälskad i Viggo och drog runt han på en jäkla runda. Sen pussades hon och Wilma en massa. Så söta verkligen..




Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilken fin pussbild. :D

Å den andra med såklart. :P

2009-06-10 @ 09:34:54
URL: http://lisoball.bloggagratis.se
Postat av: Cia

Åh va sött! :)

2009-06-10 @ 14:36:57
URL: http://cian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0