Lördag..

Det blev alldeles för sent igår känns det som. Isolde hon vaknade kanontidigt idag med. Nu börjar jag visserligen piggna till efter att jag fått lite frukost i mig. Isolde hon har lärt sej att hytta med fingret och säga ajja bajja (Bajja Bajja), detta skulle hon visa mig vid matbordet vilket resulterade i en sked yoggi rakt i hennes hår :). Så det får bli ett bad idag med.

Annars hade jag tänkt ge mej på att iaf påbörja ännu en uppgift, denna gången från den andra kursen. Jag är så sugen på att börja med ett av de två arbeten man kan göra, men jag sparar på dom ett tag till så har jag något att se fram emot. Det är nämligen det roligaste jag vet när det kommer till skolan. Så därför passar det mej perfekt att läsa på distans för där är ju allt skriftliga inlämningar, vissa mindre och andra större :) Kanon.

Ikväll är det tänkt att det ska bli utgång. Hoppas vädret håller i sig och att partyhumöret kommer att infinna sig. Det gör det säkert.

Jag vill ha sommar NU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0