Fredag, känns som lördag..

Ligger fortfarande i sängen och har inga som helst planer på att gå upp än på ett tag. Fast snart måste jag Isolde vill ha frukost, hon ska bada och jag ska städa och allt detta ska vara klart runt middagstid hade jag tänkt.. Vi får ju minsann finbesök sen, Isolde hon är så glad, det var ett litet tag sen nu Isolde fick busa loss med sin pappa. Hans jobbschema är ju otroligt tight just nu med en massa övertid. Stackaren.. Funderar på att påbörja lite av mina sommaruppgifter när han ändå kommer. Då kan jag verkligen plugga i fred, förutsatt att jag är klar med det andra, annars får jag ingen ro..

Igår var vi på Josses student. Hon var så fin, och på toppen av allt kommit in på högskolan, Grattis Josefin..

Isolde kom innan och påpekade att hon ville ha dutust :-D Så jag fick minsann pallra mej upp i vilket fall och sätta på ugnen. För idag ska vi fira att vi har lov med vitlöksbaguett-frukost, mums.

Just det, nu är båda dessa kurserna avslutade och jag avslutade dom med 2 VG :-D Lovely..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0