Utvecklingssamtal..

Det gick verkligen kanonbra på utvecklingssamtalet. Jag fick höra en massa fint om min lilla snäcka. Allt var bara positivt. Hon kunde visst bli lite arg på dom andra barnen om hon inte ville att dom skulle hålla på med henne och då sa hon ifrån på skarpen, men det tyckte dom bara var bra. Dom visade fina foton och jag fick ett kuvert med foton och teckningar i, har inte öppnat det än tänkte sätta mej med det när lillan somnat. Blev ju lite senare idag eftersom vi inte var därifrån förän 19.15 och då skulle vi en snabbis till tvättstugan så hemma i hallen var vi halv åtta. Lillan har ätit kvällsmat och nu ligger hon för att sova. Älskade underbara unge.

Jag har verkligen all rätt att vara stolt över min fina prinsessa. Eller vi har det. Detta är det bästa vi gjort och skapat :)







Kommentarer
Postat av: Cia

Ja den va väl fräsig :) Den köpte ja uppe på Asarumsmöbler :)

2009-06-11 @ 08:03:52
URL: http://cian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0