Födelsedagsfirande :)

Dagarna bara rusar förbi, hinner knappt tänka ens en gång. Skolan har dragit igång igen, jobbet på solrosen är över :( Saknar det otroligt mycket faktiskt. Ville inte att sista dagen skulle ta slut. Men samtidigt vilken underbar känsla att trivas så pass på ett jobb att man faktiskt har en klup i magen för att man ska behöva gå hem när man ändå visste att det bara var tillfälligt. OM jag bor kvar nästa sommar så ska jag va där igen :) Är redan lovad nästa år med så.

Mycket nytt har hänt, jag har fyllt år :) Blev inte riktigt som det var sagt från början, men jag firade lite på lördagen med Bobby, Isolde, Malin, Stefan, Syster och Lillebror. Underbart skoj var det. Utgång var planerad men nej så blev det inte, vi stannade hemma istället och nu såhär i efterhand när man faktiskt har ont på var och vartannat ställe på kroppen så var väl det ganska tur att vi inte kom ut.

Jag och Isolde kommer inom en snar framtid att förflytta på oss, om det blir inom kommunen eller om det blir långväga får vi se. Men planen lutar åt en genial lösning och alla kommer bli nöjda :) Mest Isolde och vad gör då allt annat? Absolut ingenting. Så jag kollar utbildningar, kollar efter bostad och njuter för fullt över att vår framtid ser ljuvlig ut.

Ont i huvudet idag, tror minsann jag håller på att bli förkylld, men så länge jag slipper svininfluensan är jag nöjd..

Livet leker och jag gillar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0