Glasspaus!

Jag tar mej en välbehövlig paus från att vara sjuk, Även om det nu inte går att pausa från att vara sjuk. Isolde kom så försiktigt innan och frågade om vi kunde gå och köpa glass. Självklart kunde vi det, jag behövde ändå köpa mjölk och sen kände även jag att jag skulle behöva svalka av min kropp med en glass. Och samtidigt fick vi även lite friskluft. Perfekt.

Allt tar sån tid när man är sjuk, det enda jag har hunnit med idag är att laga lunch och diska. Måste plocka undan här med och skulle verkligen behöva dammsuga känner jag. Men det får nog vänta tills imorrn. Idag står det massa vila på schemat ska försöka plugga lite med eller om det får vänta tills helgen. Känns ganska så meningslöst att ens försöka plugga när man är så tung i huvudet som man faktiskt är.

Nähä nu ska jag plocka lite här hemma så jag kan vila med gott samvete sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0