Här var det sjukt..

Usch, här är det sjukt idag. Lilla Isolde hon är frisk det är mer mej det har drabbat. Har sån otrolig huvudvärk och nu börjar jag känna mej febrig, halsen känner jag av och likaså att näsan kommer börja rinna snart. Förjäkligt är vad det är. Kan egentligen inte vara hemma från skolan läser ju en stor kurs teori på bara fyra veckor och sen är det praktik som gäller. Men sen å andra sidan kan jag inte sitta i skolan och kunna koncentrera mig en hel dag om jag är sjuk. Nej vila och mys med min lilla dotter är precis vad jag behöver idag. Och så ska det bli med. Har precis mailat lärarna och gett min prinsessa lite frukost så nu ska jag krypa ner igen och hoppas att jag mår bättre sen så jag kan gå ut en liten runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0