Isoldes två-årsdag <3

Vi har haft en kanonmysig dag :) Först så öppnade Isolde lite paket innan det var dags för BVC. Väl där fick jag veta att min lilla flicka inte är så liten längre, hela 90 cm lång och 15 kg tung är hon. Så söt. Hon följer sin kurva perfekt och har gjort hela tiden. Vikten är perfekt i förhållande till längden och hennes individuella kurva. Efter BVC så hade vi lite picnic i gräset och sen tog vi tåget till Karlskrona för att möta upp pappan, vi åt på rsturang och firade vår underbara dotter. En perfekt dag och jag är säker på att Isolde är helnöjd. Vad mer kan behövas än mys med både mamma och pappa när det är hennes egna dag! Nu ligger födelsedagsbarnet och sover så gott och jag ska med krypa ner för att få lite sömn. Imorgon vankas jobb och dagis.

Bilder från dagen kommer imorgon eller något..

Grattis min älskade fina dotter på din tvåårsdag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0