Massa jobb :)

Dagarna rullar fortfarande på i samma spår som dom gjort den senaste tiden. Jobb, jobb och åter jobb. Min sista dag på mitt vikariat var egentligen igår, Men jag har jobbat idag, jag ska jobba på söndag och måndag. Finfina pengar detta vill jag lova. Hade sista dagen på plan 3 idag, fy jag ville verkligen inte att dagen skulle ta slut. Jag ville så gärna att det skulle finnas en morgondag med. Men något possitivt är ju att chefen ville ha tillbaka samma gäng till planet nästa år så vi fick fylla i en ansökan redan nu. Så om inget annat händer så kommer jag tillbaka nästa sommar. En liten tröst iaf, klen men ändå. Nu dessa två dagarna är det plan två som gäller. Inte lika underbart som på trean men det går det med.

Nattar lillan nu, sen ska jag ringa en snabbis till Frida och därefter står det städ och plugg på schemat. Vill ha det rent och fint här hemma nu när det är helg. Inte för jag märker av det så värst mycket men..

Tack för idag, hunden är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0