MVG :D

Fick ett mail av min lärare i palliativ vård där hon skrev att jag fått MVG oh helt underbart det hade jag inte förväntat mej med tanke på att jag faktiskt slarvade lite med min sommarkurs, Men tydligen så gjorde jag inte det. På provet hade jag med MVG vilket måste tyda på att jag faktiskt lärt mig något med ;) Det var verkligen en intressant kurs som jag rekommenderar alla att läsa och faktum är att jag tycker den borde ingå i denna utbildning. Vi jobbar med människor så nära döden och det är viktigt att vi har god kunskap om detta.

Min älskade dotter är så duktig hon låter mig vila, hon leker så fint och kommer ibland för att prata lite. Nu vill hon ha mer melon :) Självklart ska hon få det, ska börja tänka på lite lunch med och sen ska jag plocka undan här för trots att man är sjuk så försvinner inte stöket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0