Shoppingtur :)

Har varit i skolan idag, skönt att göra något på dagarna igen efter några dagars sängliggande. Kände mig så pigg med att vi handlade på vägen hem och när vi var på City-Gross så såg jag såna otroligt fina lila krukor och jag kände att dom verkligen skulle passa in i mitt tv-rum tyvärr kunde jag inte köpa dom men när vi väl kommit hem och lastat av varorna så cyklade vi med Emma och Leah ner till jysk där vi inhandlade en prinsessfilt och ett prinsessbadlakan till min älskade dotter. Till mig själv blev det ett nytt påslakanset, två extra örngott och ett underlakan :) Efter Jysk kunde jag absolut inte hålla mig längre så vidare till City-Gross och inhandlade dom fina krukorna. Isolde tyckte med att dom var jättefina så det var ett bra köp tycker jag även om dom faktiskt kostade en del. Men det e ju en engångssumma om nu katten inte slår ner dom vill säga. Han gjorde ju det efter vår lilla tripp till Saleboda, tyckte väl inte alls att det va skoj och vara hemma själv. Stackaren..

Nu ska jag natta min prinsessa sen ska jag plocka undan här då vi gick hem en runda till emma och leah istället när vi väntade på att tvätten skulle bli klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0