Lördag :)

Igår när jag raderade en massa meddelande på min gamla mail så hittade jag ett mail med Isoldes hjärtljud :) Oh va underbart och få höra dom igen. Det känns som det var igår hon låg i magen och jag väntade så mycket på henne. Idag är hon här och hon är världens vackraste dotter. Hon har en mamma som är så otroligt stolt över att få vara just denna underbara flickas mamma och hennes pappa känner precis likadant. Det känns ofattbart att vi faktiskt har varit föräldrar till denna tjejen som just nu sitter på tröskeln i balkongdörren iförd bara baddräkt och säger att det är så varmt och kollar ut på träden. Jag sitter här och tycker minsann att det är ganska så småruggigt.


Tänkte jag skulle lägga in lite bilder på mina nya blomkrukor, blommor, gardiner och min nya hylla :) Det blir bara bättre och bättre vill jag lova..



Så fint =)



Syns väldigt dåligt men gardinerna är lila :) Vad fåtöljen står så för och vad pottan gör där inne är ett mysterium som bara min dotter vet svaret på.



Nya hyllan :D



Igår när vi åt kvällsmat :)



Isolde med sin nya fina prinsesshanduk :)


Nu ska jag försöka planera upp denna dagen så att det blir lite skoj med :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Men alltså nu måste jag fråga en sak? Isolde är ju bara lite äldre än Jasmine, låter hon saker stå så där fint menar du? Som böcker längst ner på hyllan, sladdar som hänger löst och blomkrukor i fönstren? Alltså här gå det inte! Krukan hade vart trasig, lampan hade hon dragit omkring med överallt och böckerna hade vart sönderrivna!



Men jättefint ni har fått det:)



Kram

2009-09-02 @ 16:03:56
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0