Isoldes två-årskalas och kvällen i bilder..

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från Isoldes 2-årskalas :) Det var jättefint och på kvällen kom Malin, Stefan och Tim. Vi drack lite öl och spelade kubb. Finfint.. Var dock lite segt på söndagen när vi skulle ha barnkalas, Bobby och jag fast det gick med bra. :D



Isolde med faster Helena..



Kusinen Filip, Jonas och morfar



Moster Fia



Tant-Sarah och Tant-Jennipher



Tant-Filippa



Pappa-Bobby



Farmor och Leif, Inte nog med det dom är nygifta med ;)



Isolde äter tårta



Filip äter tårta



Isoldes barbietårta..



När gästerna gått hem var det dags att öppna resterande paket som mamma och pappa köpt till sitt lilla födelsedagsbarn :) Blev grejer så att hon kunde måla en tavla som numera pryder min vardagsrumsvägg.



Isolde och pappa



Tim och Stefan



Isolde



Faster-Malin



Mamma-Madde :)



Mys med min vackra dotter =)



Bobby och Stefan, galet snygga ju ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0