Fullspäckat schema och jobb..

Jag och min lilla dotter har verkligen haft ett fulltupp-schema nu senaste tiden. Vi har lekt en massa. Både själva och så har Isolde haft kompisar på besök. Igår hade vi en heldag med Jenny, Leo och Moa. Olivia och Filip var med me på dagen innan det var dags att åka hem efter att dom sovit över här. Fullt upp med andra ord. När dom åkt hem gick jag Isolde, Jenny, Leo och Moa in lagade middag och efter middagen var det dags att sy gardiner till Leos rum i det nya huset. Skoj..

På kvällen kom Emma och vi pluggade :) Alltid skoj med beslk från min fru. Idag har vi däremot haft en relativt lugn dag. Jag har haft storstädning och tvättat och sen myst en massa med Isolde, vi började med att ta sovmorgon till 11.30 Underbart. Isolde ska även sova hos mamma inatt då vi inte får spendera hela dagen ihop imorrn. Hon ska på dagis och jag ska jobba. Ska bli skoj att få lite rutiner och prova på nu innan allvaret börjar nästa vecka. Helgen blir mys. Isolde skulle egentligen till sin pappa men jag fick ha henne hemma :D Vill inte vara ifrån henne för många helger i rad. Han är så snäll han, Isoldes pappa <3



Mammas snäcka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0