Ibland har man tur..

Dag två av sex denna veckan är avklarad. :) Nu är det bara imorrn med sen är jag vi lediga på torsdag, då ska vi ha en mysdag bara jag och Isolde. Och imorrn ska minsann Isolde ha en mysdag med Frida eller ja kväll. Det kommer alldeles säkert att bli finfint. Snäckan ligger nu för att sova och när hon har somnat ska jag sätta mej och plugga. Städandet får vänta tills imorrn när jag ändå inte börjar förän halv två. Får bara se till att komma upp i tid och för att detta ska gå så tänker jag lägga mej i någorlunda vettig tid ikväll. En uppgift ska göras iaf.

Mammas bil hade gåt sönder så det blir ingen mormor-Isolde helg istället ska snäckan vara på dagis och med pappsen sin. Behöver jag säga att hon längtar till det sistnämnda hon blev verkligen jätteglad när jag sa till henne att dom två skulle mysa i helgen. Vill inte missa en enda dag av detta vikariatet, dels för pengarna men även för omdömet. Vill jätte-gärna komma tillbaka när skolan är slut och nästa sommar med för den delen om jag inte fått ngt jobb tills det. Men man vet ju hur det är inom kommunen där får man minsann gå och traggla som timvikarie en bra tid innan man kan bli fastanställd. Men med ett körkort sen med så kan det gå snabbt då man inte är så begränsad.

Nu ska jag kolla runt lite, sen lite mat i magen innan pluggandet tar fart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0