Isolde och Leah :)

Här hemma är det full rulle. Vi har Leah idag medans Emma jobbar dag. =) När jag sen går på kl.16 möts vi upp utanför solrosen och då tar Emma över. Isoldes morfar kommer sen för att sitta med Isolde tills jag kommer hem från jobbet. Va trisst att inte kunna natta min lilla prinsessa själv och jag är glad över att det inte är många kvällar det blir såhär nu i sommar. Hitills har vi hunnit med mycket idag jag och tjejerna. Vi har ätit frukost och gjort oss iordning, jag har diskat och sen har vi varit ute och lekt en stund med. Snart ska jag påbörja maten. Makaroner och korv står visst på matsedeln idag då barnen så gärna ville ha det.



Visst är dom fina med matchande kläder på sig. Båda har gröna harem-byxor och en blå tröja :) Så söta tjejer, verkligen.
Det blir mer Leah-passning nu i veckan både imorgon och på torsdag.

Nu blir det lite plugg tänkte jag (om orken infinner sig) och sen lite middag innan jobb. Hoppas på trevlig personal och trevliga vårdtagare. Det kommer säkert att gå jättebra :)

Kommentarer
Postat av: emma

vilka fina döttrar vi har :)

de lekte fint här hemma idag,hoppas du haft en bra första kväll på jobbet !

krams wifey

2009-07-14 @ 20:54:40
URL: http://kaiija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0