Isoldes "dessa-rum"

Här hemma så är det fortfarande full igång med omändringen. Igår så sydde jag nya gardiner, två stolsdynor och en duk till Isoldes rum. Allt i samma matchande prinsesstyg. Idag när Isolde vakande så frågade jag henne om hon hade ett fint rum. Jaa, fint dessarum (prinsessarum) Hon är verkligen så underbar min lilla älskade dotter.





Förövirgt har vi haft en helt underbar dag med massa mys. vi cyklade till coop och handlade lite. Och runt fem-tiden kom Isoldes kusiner för att sova över. Som vanligt så lekte Isolde och Filip helt perfekt och lilla stackars Olivia försöker hänga med för att med delta i leken. Men Filip vill ju minsann leka själv med Isolde och min prinsessa är inte sen med att haka på hans ide :-D

Nu sover de två små och Filip han ligger och lyssnar på sin nya sago-cd med Pippi Långstrump.

Jag ska plugga lite innan jag går och lägger mej sen ska jag fortsätta att planera Isoldes kalas som faktiskt ska inträffa om ganska precis en månad nu. Hon ska även ha barnkalas. (Behöver jag säga att det ska vara prinsesstema?!)

Imorgon blir det lek med Jenny, Leo och Moa. Hoppas det blir fint väder så att alla barnen kan bada och leka i poolen.

Nu, försöka lägga Filip sen väntar en massa plugg :-( Inte lockande för fem öre kan jag säga.

Lördagen var lyckad, i följd av en mysig söndagmorgon ;-)

Kommentarer
Postat av: emma torrboll

glöm inte mig i kreativiteten ,vems ypperliga ide var kuddarna ;)

haha

pöss

2009-07-07 @ 21:54:33
URL: http://kaiija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0