Jobb..

Snabbt inlägg innan sängen kallar.. Första kvällen på jobbet idag, det gick kanon även om jag bara gick jämte och gjorde lite lättare jobb så sa jag samtidigt till att såhär vill jag inte ha det dom tre nästkommande introduktionsdagarna, Självklart uppskattades det av de som jobbade idag så imorrn jobbar jag som vanligt eller iaf mer än idag. Vårdtagarna var underbara och jag fick träffa människan som jag ska vara kontaktperson till under sommaren. Det är liknande en vanlig avdelning eller vad man ska säga bara det att detta verkar så mycket underbarare. Dessa vårdtagarna är ju med mycket mer trots att dom har demens. Trodde aldrig jag skulle säga det men imorrn längtar jag till. Trots det kommer jag sakna min prinsessa oerhört, nattade ju inte henne idag det gjorde hennes morfar som btw gjorde ett kanonjobb =) Tur pappa finns. Innan dess var hon ju hos emma och leah.

Sedär ja :) Nu vet jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0