Jobb..

Det gick faktiskt relaivt lätt att gå upp idag iaf, satte klockan på 5,15 och kom upp vid 5.55. Kan tyckas ynkligt av vissa men minsann och då jag har inte gått upp så tidigt på gud vet när och inte kunde jag sova igår heller. Tror jag slog ihop ögonen runt 1 och då ljuger jag inte. Stängde allt vid halv tolv då jag legat och läst vidare i den "ännu opublicerade" självbiografin om en man som jag lärde känna för lite mer än ett drygt år sen nu. Mycket spännande. Om jag inte läser hela boken och även om jag gör det så kommer den att pryda min bokhylla så fort den är färdigredigerad och utgiven. Så är det..

Jobbet gick med lätt. Underbart att vara tillbaka hos (nästan) alla mina gamla. Visst var det inte likadant som när jag lämnade stället i oktober 08 och en viss sorg infann sej när min absoluta favorit gått bort men det är så det är och det finns ju inget att göra åt det. Det hade kommit nya, för vissa var läget oförändrat och för andra inte. Sorgligt. Synd bara att det var en dag och inte fler. Dagen blev ju så mycket lättare med när jag jobbade med Ems. Min Ems. Vi är ett team som inte är utav denna värld. Och hör och häpna, vi skötte oss galant. Gick sida vid sida hela dagen och inte ett spel vi fick. Det kom senare sen. Härligt..

När jag kom hem så kom Jenny, Leo och Moa och hälsade på. Alltid lika trevligt. Leo och Isolde har blivit riktigt bra kompisar nu på sista tiden. Har även försökt ringa min fritson ikväll ville ju säga hur duktig hennes Oliver (bebis som Isolde envisas om att han är) faktiskt är som redan kan gå. Tant-Madde kan inte bli mer än stolt.





Galet kul har dom ihop. Isolde och Oliver.. Sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0