Ledig dag :)

Hann med nästan allt jag skulle idag, tvätten fick dock vänta men det e inte mycket tvätt vi har så det är helt okej, Får tvätta på lördag istället när jag slutat jobba. Har spenderat större delen av dagen inne i stan. Köpte lillans presenter :). Hon skulle bara få en liten till eftersom jag precis gjort hennes prinsessrum men det slutade med en hel drös som vanligt. Det blev 3 par byxor, 2 tröjor, 1 omålad canvastavla, penslar och färger till det, sen fick hon en bok och ett par nya barbieskor. Skorna skulle hon ha direkt och det var helt okej. Men jag tror att hon kommer bli lika nöjd för det när hon öppnar alla sina inte mindre än 6 paket på måndag när hon vaknar. Jag har ju en ledig dag då så då vankas det mamma-dottermys hela dagen lång och förhoppnings en tripp till Karlskrona på em så pappa med kan vara med och fira sin dotter lite med.

Frida, Peter och Oliver joinade oss på stan, vi åt på siesta, kollade lite mer i affärerna och sen så tog vi oss en tripp till coop och handlade. Kanondag verkligen. Bra sällskap, ja en lyckad dag helt enkelt. Städade när jag kom hem. Inte en dag för tidigt vill jag lova. Men det är ju så när man både jobbar och pluggar. Nu är det helgfint här iaf trots att vi inte kommer spendera mycket av helgen hemma. Isolde får iaf en heldag på söndag hemma med pappa medans mamma är på jobbet. Hon trivs, så det gör jag med.

Funderar på om jag ska raffsa ihop ännu en uppgift eller om jag minsann ska gå och lägga mig? Jag ska iaf påbörja en för innan läggdags.

Nu minsann nu fyller snart kin tjej 2 år. Bara 3 dagar kvar, jisses. Tänk att jag har varit mamma i snart 2 hela år. Det är ofattbart att jag välsignats med denna underbara lilla varelser och att jag har rätten att kalla henne min dotter gör mig så stolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0