Mysdag med min sessa..

Jag är faktiskt glad över att det regnar idag, för då har man en anledning att vara inne och kunna fokusera sig på skolarbetet för en gångs skull. Jag har bestämt att jag och min lilla tjej ska ha världens mysdag. Vi behöver detta efter att inte fått vara själva på hur länge som helst. Isolde visar det tydligt med genom att se konstant ledsen ut när någon är och hälsar på. Så idag är denna dagen för mig och henne. Bara vi två. Snart ska vi gå till livset och inhandla en bytta smör, så vi kan äta lite frukost.

Kort och gott, på schemat idag står alltså
-MYS MED ISOLDE
-Plugga
-Plocka

Imorgon hoppas vi på sol igen så att vi kan ta en underbar cykeltur eller att vi bara kan vara ute en stund. En cykeltur blir det nog idag med. Lite frisk luft måste vi ha för att orka med en dag inne i lägenheten.

Tror vi tar cyklen och handlar ist. Ja så får det bli. På återseende..

Kommentarer
Postat av: Cia

Jasså de e svärmor de ja. Tyvärr så får hon inget plus av mej ändå :)

Va duktig du e, ja kommer ingenstans!

Ja ringer i veckan. Kramis

2009-07-12 @ 17:58:55
URL: http://cian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0