Östersjöhelgen..

Östersjö är över och det var minsann inte mycket jag gästade festivalen. På fredagen var jag inne en stund med Isolde :) Isolde åkte Karusell med Leo, hoppade lite i hoppborgen (ytterst lite då hon var rädd för den) Sen dansade hon loss på torget. Vilket mys. På lördagen var det dags för mammas kväll på staden, den varade i två timmar sen stack jag hem hit och joinade Isoldes pappa ist, anders kom med typ vid 4-halv 5, snacka om galen natt. Ingen sömn och hur kul som helst. Vad vi skulle på festivalen och göra, frågade oss både jag och fia då det enda vi gjorde var åka en karusell, köpa en öl, möta jonas och jens sen köpte jag blannevann och begav mig mot taxihållplatsen. Fridhem nästa. Mobiler grillades, mobiler glömdes i andras händer, tvättkorgsdelar flög. Ja mer behöver jag inte säga.. Eller jo vissa sov med dockor ;) Anders

Idag har jag jobbat, efter det så tog jag och min prinsessa oss en cykeltur till jysk och citygross. Hittade en fin tv-bänk som jag var sugen på.. Ska fundera tills imorrn. Nu ska jag nog plocka undan här lite sen kommer emma förbi en runda när hon jobbat klart om jag fortfarande är vaken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0