Så kan det va..

Mitt nya favoritutryck är "Det blir så ibland, det finns inget att göra åt att" Men när det en gång har funnits det då? Hur gör man då? Är det bara att vänta och se eller ska man fortsätta som om inget har hänt.

Idag har jag och min lilla snäcka haft en mysdag i vanlig ordning, Har inte blivit något pluggande alls idag, har ingen ork eller lust. Men ikväll får det bära eller brista, en uppgift måste iväg snarast för att jag ska få någon ro i kroppen. Imorgon börjar ju även jobbet på allvar. Lite nervös är jag allt men samtidigt ska det bli otroligt skoj :) En demensavdelning har jag ju aldrig varit på så det ska bli spännande att se hur vårdtagarna är. Börjar lite lätt med en kväll 16-21 helt lagom i min smak på onsdag jobbar jag 7-13 och torsdag 16-21 och fredag 7-13 lovely. På lördag blir det festivalpartaj för min del. Festen äger rum hemma hos Jenny och sen bär det av vidare ut på stan. Tänkte att jag och jonas skulle åka lite karusell, det är aldrig fel.

Nu väntar jag bara på att min lilla snäcka ska somna så att jag sen kan hoppa in i en dusch och plugga..
Jag längtar sååå tills skolan är slut nu..

Kommentarer
Postat av: Cia

Då ses vi kanske i dimman på lördag. Mamma Jonasson ska me ut då ;)

2009-07-13 @ 21:39:17
URL: http://cian.bloggagratis.se
Postat av: Katja

Vilken tur du har då hahah. Försäg är ju min katt kattunge fortfarande så det är ju fart i dem;) Men Jasmine är fan inte bättre, river sönder allt hon ser, smular ner och håller på hahah. Och man kan bara inte sluta älska dem;) Karusell låter fan kul:) Kram

2009-07-14 @ 10:21:33
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0