Söndag..

Helgen är snart slut och Isolde hon har varit och myst med sin pappa. Nu är hon äntligen hemma igen och ligger för att sova. När dom anlände här hade jag satt in en potatisgratäng i ugnen, i kylen stog marinerade fläskkotletter och väntade på att få stekas och till detta hade vi sallad och rödvinssås :) En riktig söndagslyxmiddag. Isolde hon har träffat en massa i helgen nu, både farmor, farfar och gammelmormor. Jag kan tänka mig att hon har njutit.

Jag har planerat att vi ska ta Isolde och gå och kolla på Larz Kristerz nästa gång dom spelar här i närheten, vi ska även gå och kolla på Nordman en gång till så fort han har en spelning i närheten.

Jag var ute igår :) Kanonkul var det, förfesten var dock toligast, hade lika gärna kunnat stanna hemma istället. Imorgon är det jobb igen och det är även då min sexdagarsvecka börjar. Jag jobbar nämligen 6 av 7 dagar nästa vecka. Är ledig på torsdag, That´s it! Fan va drygt det kommer bli, har bara jobbat 4 dagar som max hittills ju. Men det blir fina pengar av det, vilket kommer resultera i ett körkort för fröken Madelene. Lovely.







Tack för idag helgen var bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0