Fixar-dag..

Idag är vi lediga :) Helt underbart måste jag säga. Ska strax börja städa och tvätta här hemma. Men först hoppas jag på att få gå upp till Bennys och hämta ut det stora prinsesspaketet till lillan, där i finns både, jacka, handdukar, pennskrin och en handduk med spiderman till Filip i julklapp :) Underbart att ha så mycket fixat redan i julklappsväg. Alla julklappr till de vuxna är ju med klara.

Isolde hon hittade två påsar med bebiskläder i köket som fia kom med igår. Tänkte att jag skulle sortera ut vad jag skulle spara och sälja. Men Isolde tyckte att det var minsann fina kläder så dom skulle hon ha på sig, för tillfället har hon tryckt på sej en body i 68 och ett par byxor i 92 tror jag. Innan hade hon även ett par byxor i 68 och en tunika i 68. Söteunge. Hon hade även ett par strumpor i strl 17/18 max :)

Nu ska jag ta tag i hemmet, ikväll ska det vara skinande rent här :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Stort grattis till examen i dag! :)

2009-10-09 @ 20:20:34
URL: http://lisoball.bloggagratis.se
Postat av: Frida

Tack själva :) Jag tycker det är helt underbart att du & peter funkar så bra ihop som ni gör, för det är som du säger man vet aldrig vad som hade hänt med vår vänskap annars. Men fan vad glad jag för det fina jag har :) Bästaste vänner & Mannen i mitt liv :)



Du vet att Isolde är liite min med va? :) Denna flicka, hon är bara så otroligt go, hon är mitt lilla hjärta hon med :)

2009-10-09 @ 21:29:57
URL: http://lyckligaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0