Min dotter..

Sitter och håller på att natta min älskade lilla prinsessa. En underbar stund som jag verkligen avskyr att missa de dagar jag brukar jobba natt. Men ikväll så ska hon sova hemma med morfar och då är det mammi som får den äran att natta snäckan. Går verkligen som en dans när hon ska sova i sin säng, så egentligen förstår jag inte varför jag ibland gr med mej när hon säger att hon vill sova i mammas säng. Kanske för att det är så mysigt att sova bredvid henne och känna hennes doft. Min dotter! Hon är så otroligt vacker och jag är så stolt över henne på alla sätt och vis.

Imorrn så kommer farmor och pappa för att hälsa på sitt barnbarn och dotter. Isolde hon väntar intensivt och idag när vi var ute med hunden ställde hon sig på trottoaren och sa att hon väntade på pappa och farmor, det tog ett tag innan jag lyckats förklara att hon minsann inte kunde stå där ute ända tills imorrn. Älskade underbara unge.

Jobba inatt då ja. Jag hoppas på att jag får sluta tidigare, men man ska aldrig ta något för givet men eftersom dom kommer vid 13 och Isolde är hemma känns det som nödvändigt för att jag ska orka med morgondagen. Just eftersom jag jobba imorrn natt med. Hade det inte vatt för det så hade jag ju inte behövt sova något alls.

Nu sover snäckan så nu ska jag göra iordning väskan och bara ta det lugnt tills jag börjar 21.

Trevlig helg alla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0