Min examen..

Haft en helt underbar dag med vänner och familj, först var det avslutning här och sen var vi och fikade lite med emma och Leah. På kvällen så kom syster med familj, pappa och Frida med familj. En helt underbar examen helt enkelt mer kan jag inte önska.

Och nu är jag ju som sagt då undersköterska! Jag är faktiskt nöjd med vad jag kunnat åstadkomma trots att jag varit helt själv med Isolde :) Isolde hon gav mej en puss och en kram och sa Grattis mamma. Blir man lycklig eller vad då :D Älskade unge..

Dags och hoppa i säng och försöka vända tillbaka på dygnet igen nu när praktiken är klar och allt.

Kommentarer
Postat av: Cian

Ja, Madde, vi e verkligen duktiga! :) Hoppas du hade de mys igår me familjen! Kramisar till er!

2009-10-10 @ 07:40:34
URL: http://cian.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0