Lite ledigt :)

Äntligen lite ledig minsann, nästa gång jag går på är på söndag. Jag gillar det, ska ev jobba måndag med för att jag ska vara ledig sista dagen, vill ju inte missa min avslutning och då kan jag inte ha jobbat natt för att gå direkt till min avslutning. Känns bittert när det bara var en ensam söndag egentligen men ju snabbare blir jag även klar med alla mina timmar. Inatt var en seg natt, Isolde hon har varit sjuk så hennes pappa har vatt här och stannat hemma med henne så jag kan jobba, jättesnällt. Har dock inte blivit så mycket sömn vill jag lova med tanke på att dom vatt hemma. Men vad gör man, jag får ta igen det nu istället. Lillan är bättre men fortfarande seg, hon sover länge på morgonen och är tröttare än vanligt på kvällarna. Min stackars lilla prinsessa.

Ska röjja lite här hemma sen ska jag tvätta idag. Skoj, eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0