Lördag..

Vi passade på att ta en långpromenad efter middan, hur skönt som helst. Nu sover både Isolde, hunden och katten. Fast jag ska snart väcka hunden så vi kan gå ut en snabbrunda till innan det är dags att sova. Imorrn är det dags för praktik igen ju, det är med ett leende på läpparna jag går dit, dels för att jag vet att det snart är över och jag då får min undersköterska-examen men samtidig för att jag verkligen trivs. Jag får göra hur mycket som helst. Allt som är tillåtet att jag gör som praktikant det får jag göra :) Patienterna är underbara dom med likaså, vissa mer än andra men så är det ju alltid. Vissa har till och med varit flörtigare än andra ;) Fint med ögongodis på nätterna, det piggar upp.

Dagen har bestått av massa mys enbart, jag älskar såna här dagar. Har även passat på att tvätta vagnklädseln nu när lillan sover, det behövs verkligen efter sommarn då det både spillts glass och dricka bland annat i den. Ska köpa en ny tygtvätt med så att jag kan tvätta suffletten med riktigt, den går ju inte att ta av vilket jag tycker är jättedåligt, det gjorde det ju på min gamla vagn och det var kanon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0