Måndag morgon..

Isoldes näsa rinner hur mycket som helst så det blev en dag hemma för vår del. Inget jag egentligen vill men vad ska jag göra. Bättre att hon blir frisk nu innan praktiken börjar. Ska ta och ringa dit idag så att jag får ett schema. Ska verkligen bli spännande att se hur jag kommer att jobba. Måste ju även meddela nattis om Isoldes nya tider. Helgen som var bjöd ju på utgång, och igår hade jag ett Mary Kay-party. Handlade ett rengöringsset till ansiktet. Hoppas verkligen nu att det är så bra som hon sa för dom pengarna. Skönt iaf att man kan ha den garantin att man får pengarna tillbaka om man inte skulle vara nöjd. Isolde hon har ju varit hos sin pappa, dom har vatt hos Farfar och hälsat på :) Isolde hon är verkligen så glad för Farfar och en sån pappagris hon blivit. När han kom och skulle hämta henne så bara kastade hon sig i famnen på han. :)

Dagen bjuder på plugg och lite småplock här hemma. Ut med hunden ska vi med. Eller ja Isolde :D Isolde hon håller hunden och jag får gå jämte. Hon är så duktig min älskade lilla tjej. Dags och dra igång dagen kanske? Hmm.. Plugga var det ja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0