Onsdag..

Känns som att det är torsdag idag, man blir verkligen helt lost av att jobba natt vill jag lova. Dagen idag har jag och min kära dotter spenderat helt ensama, jag älskar sådana dagar och det behövs verkligen emellanåt. Vi har vatt ute med hunden, städat. Isolde hon var jätteduktig när vi städade hennes rum och det är så himla roligt att se hur glad hon blir när det är färdigt. Passade på att möblera om lite grann där inne med. Nu blev det mycket bättre plats för alla hennes leksaker trots att jag bara bytte plats på lite saker. När lillan somnat gjorde jag klart resten av lägenheten och nu ska jag strax sova.

Hela helgen ska jag jobba. Usch och fy, tur att det är på natten så jag slipper förlora precis hela helgen med snäckan min. Tror hon ska sova hemma en natt från dagis i helgen när ändå pappa han är här för att ha hand om pricken. Och Isolde blir nog glad för lite egentid med morfar. Bara tre nätter kvar nu och sen är det dags för min examen :D Det ska bli så kul att äntligen ha en komplett utbildning och en där man förhoppningsvis alltid kommer att få jobb. Med ett körkort med så kommer det att bli ännu lättare.

Imorgon ska jag och lillan ha en mysdag till. Funderar på om vi ska gå till skogen och ha en liten picnic kanske :) Älskade lilla snäckan det hade hon garanterat tyckt om.

Förövrigt inget nytt, ska ha Mary Kay visning här hemma den 11/10. Hör gärna av er om ni vill komma. Inget köptvång och absolut inget vanligt Mary Kay-party utan det är mer en introduktion till mitt lilla extraknäck jag funderar på att åta mej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0