Onsdag..

Lediga idag :) Eller ja självstudier men det anser jag som ledigt eftersom jag pluggar på kvällarna :)
Så idag står det städning på schemat och mys med min älskade Isolde.
Haft fullt upp i veckan, klippt mej, färgat håret, pluggat och pysslat med en massa andra saker.
Fick VG i den andra sommarkursen :) Känns bra att ha dom avklarade och betygen är färdigsatta. har 5 veckor kvar i skolan sen är jag färdig undersköterska. Underbart. Inte dåliga betyg har jag heller. Inte ett enda G bara VG och MVG. Kan inte vara mer nöjd :)

Isolde lyssnar på Tuta&Kör och dansar Underbara dotter.

Vi längtar tills fredag jag och Isolde ;)

Kommentarer
Postat av: Katja

Vilken snäll flicka du har då;) Nja, Jasmine är inte så jätte road av alla nya kläder hon får än så länge i alla fall hahah. Vill hellre springa naken;) Tror hon kommer bli nån uppfinnare eller ja en sån som ska pilla sönder allt för att se hur saker ser ut inuti;) Här hemma får verkligen ingenting vara i fred, och man måste gömma precis allt som är i hennes höjd, och de blir jobbigare och jobbigare då hon faktiskt växer på längden haha. Egna leksaker är roliga 5 minuter, vill hellre pilla på sånt som man inte får;) Kram på er

2009-09-03 @ 10:48:33
URL: http://lillakatarina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0