Sköna Lördag.

I morse när jag och lillan vaknat, ätit frukost och vatt ute med hunden hoppade vi upp på cyklen för att gå en tur på stan. Isolde var så duktig och höll i handen näst intill hela tiden. Bestämde oss för att gå till leksaksaffären där Isolde hon inhandlade sig en Pippi-docka :) Nu sitter hon och Pippi i köket och väntar på maten, söta unge.

Blir mys för hela slanten hela dagen idag. Vi ska snart ut i det härliga höstvädret med hunden igen. Isolde hon trivs med ute i detta vädret märker jag så det kommer det bli mycket av. Imorrn är det jobb på natten igen. Helt okej, snart klar med praktiken och likaså min utbildning. Jag gillar verkligen läget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0