Söndag=mysdag..

Vi har haft fullt upp hela helgen med massa mysigheter, städ och andra saker. I fredags så var vi ute och åt med Jonas och barnen, Leah och Isolde var ute på gräsmattan och lekte för fullt med Pricken innan dess. Igår så var vi hembjudna till min älskade syster på grillfest :) Vi stannade inte jättelänge tyvärr då Isolde ville hem och somnade. Jag hade gärna vatt kvar några timmar till ;) Hur som helst var det jättetrevligt, massa god mat och trevligt sällskap..

Väntar nu på hunden som ska äta så att vi kan gå ut med honom. Idag ska jag bara ta det lugnt och vila en massa. Imorgon natt praktiserar ju jag mitt första pass så måste lära mej det där med att varva ner och vila en massa på dagen nu. Inget som lockar precis men det ska verkligen bli spännande att prova på nattjobb. Jag tror det kommer att gå super. Hoppas inte på så många nätter heller då det faktiskt kan bli ganska så bistert eftersom jag jobbar gratis. Hmm tycker minsann man kunde fått lite lön. Får ju visserligen csn men det är ju inte i den löneklassen man får om man har ett nattjobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0