Underbara helg..

På något konstigt sätt fick jag för mig att det var söndag idag. Kan det vara det faktum att vi sov till 10 idag eller kan det vara så enkelt att veckan gått otroligt snabbt? Iaf, vi har hunnit med mycket ändå idag, vi har ätit sen frukost, varit ute med hunden, handlat och nu ser min lilla snäcka på film och sjunger med när dom sjunger. Så underbar. Emma och lilla troll var med här en runda innan så att Pricken och Troll kunde leka av sig lite. Dom är ju så söta ihop, undra om dom är medvetna om att Pricken faktiskt inte växer särskillt mycket mer medan Troll ungerfär kommer att bli 10 gånger större.

Har påbörjat min praktik på akuten med, jobbar natten. Det är inte alls som jag hade tänkt mig, det är lättare att vara uppe, det är inte lika dött som jag trodde att det skulle vara det är helt enkelt jättebra, men inget för mig!? Jag tror inte det iaf. Ibland jobbar man ju 3 nätter i sträck och jag är nog inte beredd på att träffa Isolde ungefär 13.5 timmar på tre dygn. Nej jag är alldeles för beroende av min älskade lilla dotter.

Eftersom det så visade sig att bara vara lördag idag skulle det vatt fint att hitta på något. Men det får bli plugg för hela slanten ikväll när snäckan har somnat.



Världens vackraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0