Välkommen ljuva höst..

Klockan är halv åtta och det är redan mörkt ute. Jisses, hösten är verkligen här på riktigt nu. Mysigt tycker jag, jag älskar verkligen blåsiga dagar och långa promenader i dom. Sådana kommer det bli mycket av nu när lilla Pricken blivit en del av våran familj. Kommer ihåg när vi hade Nalle och när vi bodde på Saltö. Jag älskade att stå på stranden när det var lite ljummet i luften och det blåste iskalla vindar. Fina tider minsann.

Tvätten är färdigtvättad nu, ska ner och hämta den sen när jag ska ut med pricken. Har lite att göra här hemma, ska plocka undan sen så ska jag skura rent lillans matstol :) Skönt när det e rent.

Dags och börja, sen blir det lite tända ljus, en filt i soffan och något bra på tvn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0